Hoe zet je de camera aan op een MacBook Pro?

Hoe zet je de camera aan op een MacBook Pro?

De toegang tot de camera regelen op de Mac

  1. Kies op de Mac Apple-menu > ‘Systeemvoorkeuren’, klik op ‘Beveiliging en privacy’ en klik vervolgens op ‘Privacy’. Open het paneel ‘Privacy’
  2. Selecteer ‘Camera’.
  3. Schakel het aankruisvak van een app in om de app toegang te geven tot de camera.

Welke poorten heeft MacBook Pro?

Afhankelijk van het model hebben Mac-computers met Apple silicon een Thunderbolt/USB 4-poort of een Thunderbolt 4-poort (USB-C) . De poorten maken het mogelijk om via één kabel gegevens uit te wisselen, video uit te voeren en een apparaat op te laden.

Waar zit de camera op een MacBook Pro?

Veel Mac-computers hebben een ingebouwde FaceTime- of FaceTime HD-camera aan de bovenkant van het scherm. De camera wordt automatisch ingeschakeld wanneer je een app opent (zoals FaceTime of Photo Booth) of een voorziening gebruikt die met de camera kan werken, zoals Markering of de hoofdaanwijzerfunctie.

Which MacBooks are best for video editing?

Apple radically overhauled its most affordable MacBook, the MacBook Air, at the end of 2020, and the upgrades mean it’s one of the best MacBooks you can buy for video editing. This is because it now comes with the same ARM-based Apple M1 chip as the more expensive MacBook Pro 13-inch.

Which MacBook Pro 16-inch (2021) should you buy?

With its stunning 16-inch screen and powerful M1 Pro or M1 Max chip, the new MacBook Pro 16-inch (2021) released in October 2021 is the best laptop period, not to mention the best laptop for the heavy processing of video editing. It’s at least twice as fast as the 2020 MacBook Pro (twice as fast again if you opt for the M1 Max).

How many pixels per inch is a MacBook Pro screen?

13.3-inch (diagonal) LED-backlit display with IPS technology; 2560-by-1600 native resolution at 227 pixels per inch with support for millions of colors Force Touch trackpad for precise cursor control and pressure‑sensing capabilities; enables Force clicks, accelerators, pressure‑sensitive drawing, and Multi‑Touch gestures